I.
Každá
černá díra je obývána okem jiného zvířete. Všechny černé
díry ústí do [jednoho bodu akumulace] coby ohniska kdesi za
veškerýma očima. [Černé díry] mohou být jako viry
přizpůsobující se nejrůznějším situacím. [Virus] je nástroj,
symptom, postava, diagnostika, která se snaží narušovat
uspořádání života a neživotného tvrzením, že vše je inertní
a spící, s cílem rozšířit sebe sama.
[Geometrie
je nutným základem promyšlené expanze státní moci v prostoru a
čase] → na druhé straně někdo další sestavuje válečné
stroje → neexistuje moc, která by ovládala samotné toky.
↕Neviditelné pohyby → přízraky vložené do milionů průmyslových výrobků → jež se přes sebe navzájem přelévají. Magické zajetí nepotřebuje žádné zbraně → zmocňuje se → svazuje, a tak brání každému zápasu. Sci-fi, které již dávno existuje mezi námi. Jako forma masivní distribuce. Tváře se tak mohou jevit jako nadbytečné. Konec světa nemusí nutně znamenat konec světa, ale jen [náš konec]. To, co může následovat, bude zřejmě více nástrojem nežli [člověkem].
↕
[Zrnka,pastilky, jednoduché aritmetické jednotky nemají jinou funkci nežanonymní]
→ kolektivní, nebo funkci třetí osoby.
↕
↕
Přicházejí
jako osud, bez příčiny, bez důvodu, bez ohledu, bez námitky…
Je
nemožné pochopit, jak pronikli až k hlavnímu městu, a přece
jsou tam a každé ráno se zdá, že se jejich počet zvyšuje –
,,Luc de Heusch.“
Každý
[aktivní hráč] sní o neustálém rozšiřování herních oblastí
až do bodu, kdy obsáhne celý svět. Zapracuje tak výjimečnost do
nové podoby předmětu. Během hry musí být možné všechno,
dokonce i to, že se jednotlivé segmenty strojového uspořádání
aktivně konfrontují s funkcí třetí osoby → s iniciátorem a
zároveň i výsledkem [vertikálních cest].
↕
↕
II.
Dvacáté
první století se ukazuje být jedinečným mixem nekompetentnosti a
brilantnosti → špičkové technologie a primitivismu →
změkčilosti a brutality. Dvacáté první století je krajinou meče
a magie. Svět je najednou nějaký hrubý, neznalý, zároveň
brilantně sofistikovaný → inteligentní. To všechno může
zároveň existovat vedle sebe.
(Technický
vývoj v oblasti výroby rekreačních dronů se za posledních pět
let výrazně posunul. Drony jsou velice spolehlivé a hlavně cenově
dostupné. Paralelní vývoj v oblasti miniaturních fotoaparátů a
smartphonů velice rychle přetransformoval tyto objekty do polohy
[válečné strategie).
↕
V
říjnu 2016 byli granátem zabiti dva kurdští vojáci, a to
způsobem, který byl doposud uplatněn jen zřídka. Nikde jinde
není tento nesoulad jasnější než na [syrském
bojišti]
→ video ukazuje [novou
taktiku preparovaných dronů].
Na trupu dronu je upevněn mechanismus, do něhož je vložen 40mm
granát. Mechanismus
je nad místem určeníodjištěn
a granát svržen na konkrétní cíl. [ISIS]
začalo vyžívat rekreační drony k tomu, aby se mohly nepozorovaně
přiblížit ke svému nepříteli a z výšky na něj zaútočit.
Jejich cílem jsou irácké vojenské síly v Mosulu. ISIS však
nejsou zdaleka první skupinou, která začala využívat běžně
dostupné drony jako útočnou zbraň. [První
video] se objevilo
již v září 2016. [Další] pak
v říjnu. První útoky jsou připisovány hnutí Hizballáh.
Hizballáh tvrdí, že tuto [strategii
použili již v roce 2014] v Libanonu. Nicméně
ISIS začalo používat tuto strategii ve velkém měřítku. Obraz
světa se na mnoha místech brilantně vyvinul do vzájemného
srovnávání mezi primitivním → ještě moderním a krytým stále
ještě [sofistikovaným
obrazem].
Transformace
z 2D do 3D rozměru rozšiřuje boj o jeho další dimenzi. Drony
jsou umělé [magické věci] → [formy zaklínání]. Věci, o
jejichž funkci nemáme ponětí. Nepřítel, jehož oči nikdy
neopustí oblohu. Drony jsou k nerozeznání od magie. Zatímco
ruská televize [RT] zveřejnila
[videozáznam] vybombardované
východní části Allepa → syrské ministerstvo cestovního ruchu
zveřejnilo [záběry] z opačné části města, konfliktem nedotčené. Záběry byly
doplněny o zvukovou stopu ze seriálu [Game
of Thrones],
produkovaného televizní stanicí HBO. [Život s režimem byl
normální, ale zato život s rebely, to je peklo] ↔ [0]
↔ [Asymetrie je strategie & strategie je asymetrie.]
Západ
se stal místem magie až příliš → následkem toho se odcizil.
Tyto asymetrie jsou zvláště pozoruhodné. Nerovnovážné pořadí
vyplývající z chaosu v místech, kde je nestabilita,
– tam kreativní
mutace umožňuje vznik nových forem a akcí → [chaoplexis warefare].
↕
[Odhalení
hloubky se stává apokalyptickým], protože míří k dynamickému
završení dimenzí světa. [Teror není nic jiného než pórovitost
zeminy] → tvoří zmatek v polaritě povrchové globalizace.
Příběh, který vypráví o technopolitice globálního kapitálu.
III.
V
lednu 2017 [publikovala
televize Al Jazeera] záznam
propagandistického videa, v němž ISIS představují svoji
strategii.
Na
Twitteru se 1. 3. 2017 objevila první zpráva z opačné strany
bojové linie, ve které stálo: Footage
of Iraq’s
Federal Police conducting weaponised quadcopter strikes on Da’ish
in central Mosul. Vojenský
analytik [Nick
Waters] publikoval komentář
vztahující se k etickému aspektu této strategie. Drony jsou
překvapivě přesné, tím klesá pravděpodobnost dalších úmrtí.
Opravdu, mají schopnost být [etičtější
než běžný zbraňový systém].
O
den později se objevily tři videozáznamy. [Drone
DJI Matrice 100], identifikovaný na jednom ze záznamů, je stejného typu, jako ten,
který vyfotografovala 23. 2. 2017 francouzská reportérka [Sara Hessein]. Není však zcela jasné, jaké stanovisko k této záležitosti
zaujímá firma [DJI].
Na jedné straně odsuzuje používání dronů jako zbraní, na
druhé straně však je její stanovisko k boji kladné, neboť
podporuje boj proti ISIS. Zástupkyně společnosti DJI uvedla, že
se jedná o [zajímavý okamžik].
Náš postoj je takový, že
firma DJI vyrábí spotřebitelské letouny pro kreativní a mírové
účely.
↕
Svět
nevede racionálno, nýbrž síly afektivního, mystického a
kolektivního původu → pravými vůdci bojů jsou nemateriální
síly.
↕
[To
Protect and Infect] → Horse in desert, running backward
Together
we fall → Together we fall deeper
Nothing
is to end our ecstatic conquest
Undoing
all that was said and done before we came
Unseeing
everything with our eyes
We
do not live in the same place
We
weren't introduced
Please
don't send us flowers → [Send secret] → [Age of invention] →
[Killer
applications] → [The Ghost Army]
Jestliže
si uvědomíme, že pozorování se děje prostřednictvím světla,
jež se šíří omezenou rychlostí, pak jsou předměty pozorovány
v minulosti tím dávnější, čím jsou vzdálenější →
obrazovému jazyku zatím nerozumíme, neboť na něj nejsme
nastaveni → prozatím nemáme dost respektu a úcty k tomu, co
obrazy vyjadřují → [vnéstdo každého obrázku slunce – Achnatonůvnápěv zní: Slunce vytváří miliony zdání] → [první válečnou
obětí je pojetí skutečnosti].
↕
[Posedlost
smrtí] je vždy intenzivní při založení nebo obnovení
vojenských států → je-li pro válečníka paměť doslova vědou,
nejedná se o kolektivní paměť srovnatelnou s pamětí národní
kultury, založené na společných zkušenostech, nýbrž o → [paralelní paměť] → [chybnou lokalizaci v čase a prostoru] → [iluzi –
déjàvu].
Věříme
svým očím, a proto nám každé světlo bez rozdílu připadá
jako [pravda světa]. Násilí, které vytváříme, pramení z
našich vzpomínek, nikoliv z toho, co přímo vidíme. [Paranoia
chystá své vlastní teroristické útoky, které poté obhajuje] →
[everyone is in everyone else’s
social graph] → [paranoia’s
answer is always the same] → [paranoia wants to survive] →
[paranoia představuje popření samotné existence a vede cestou
nekonečných válek].
[S
intenzivní posedlostí] smrtí se mísí [série výměn] a
předávání úřadu mezi [mužskými
válečníky a logistickými manželkami].
VI.
Jak
mohou být scénáře modelovány a kdo přesně by měl být
modelován? Těla jsou začleněna do války bojových asambláží
jen jako provozní prostředky → jsou nejednoznačná a difuzní.
[Dron] → je případová studie systému současné nehumánní
vize → studie válečných technik a odpovídajících efektů →
budoucnost globálního bojiště spočívá ve o vzájemném
překrývání. [Dron] je
fascinace neznámem → hledáním pravdy, ale pravda je,
zdá se,
jen virus → memetická válečná šedá zóna.
↕
[Lidéne vynalezli technologii, jsou pouze specifickým biotechnologickým aparátem, ničím víc než jen logickým obvodem vyleptaným do křemíku]. S každým
ponížením přichází [vlastní a jedinečné trauma].
Decentralizace naší vlastní racionality představuje jeden možný
konec. Úkolem nehumánní vize je vyvíjet se a představovat si →
a zapojovat do hry různé formy nelidského, a tak uvažovat o
meta-logice hry, která změní konfiguraci svých vlastních
pravidel z hlediska rozumového světa věcí.
↕
She
is a Drone → a drone is a male bee.
Žádné komentáře:
Okomentovat